четвъртък, декември 26

Любими бухалки

Отдавна не съм гледала толкова динамично съчетание с бухалки, а за възторга ми допринася и фактът, че това са девойки, не жени. Всъщност, напоследък съчетанията на ансамбъла-девойки са много по-оригинални, рискови и интересни за гледане от тези на жените:



А иначе използвам момента да напомня на феновете за любимото ми ансамблово съчетание с бухалки за всички времена, една абсолютно хипнотизираща композиция от края на 90-те, която съм имала удоволствие да гледам стотици пъти и няма изгледи да ми омръзне!



Всички елементи тук са много внимателно измислени и зрелищни и всяка фигура се вижда много чисто, движенията са изпълнени с лекота, включително и страшно трудното изхвърляне някъде около 1:52 във видеоклипа, където Нели Желева с гръб изхвърля 4 бухалки, докато ги държи с другите две. Насладете се, както казва коментаторката, на българския стил. Дано и малките гимнастички гледат това съчетание някога, за да се гордеят с нашата школа, която продължава да създава уникални гимнастически преживявания.

Няма коментари:

Публикуване на коментар