Ако и вие сте се уморили от еднообразни съчетания с лента, пък и от техника на уреда, която изглежда откровено "не-българска" (говоря за съчетания с лента, в които гимнастичката влачи лентата по земята, не владее рисунъка и прави възли, хвърля ниско и изчаква лентата с протегнати ръце, и по никакъв начин не изразява музиката), ето един самотен лъч в тунела на българската художествена гимнастика:
Това съчетание е от държавното първенство на България, което протича този уикенд. Няма да коментирам класирането. На всички е ясно, че клуб "Илиана" са винаги първи, винаги са националки, и винаги са велики.
Въпреки това привидно неоспоримо и напълно самозабравило се величие, вече няколко пъти поставям въпроса защо Невяна Владинова не е в националния отбор. Отговорът, който в момента не ме вълнува, е че тази гимнастичка "не е от правилния клуб". По същата причина и Биляна от ЦСКА дори при чиста игра е последна на контролни състезания: диагнозата се нарича "не играеш при Илиана". Но за Биляна от ЦСКА, и за неподвижните армейски армии, вече писах тук.
Сега по-важното е, че, въпреки цялото национално недомислие в този спорт, Невяна от "Левски" играе това динамично, интересно, наситено с риск съчетание, с което, както и преди съм писала за нейни съчетания, лентата направо оживява в ръцете й. Може и да не е от политически "правилния" клуб, но играе правилната гимнастика.
Сега по-важното е, че, въпреки цялото национално недомислие в този спорт, Невяна от "Левски" играе това динамично, интересно, наситено с риск съчетание, с което, както и преди съм писала за нейни съчетания, лентата направо оживява в ръцете й. Може и да не е от политически "правилния" клуб, но играе правилната гимнастика.
Добре е, че по света има неправилни хора, които да държат на качеството. Иначе щяхме да въртим пирует след пирует в тъжно омагьосания кръг на едно много скучно самодоволство.